Kako privući kupca da otvori baš Vašu elektronsku poštu?

Kako biste osigurali doseg do svojih kupaca i direktno ih obavijestili o svojim uslugama, pripremili smo nekoliko konkretnih primjera koje će vaši kupci sigurno primijetiti, koji će im se svidjeti i potaknuti ih da otvore primljenu elektronsku poruku ili newsletter

Piše: Monika Polanec, PR & Marketing Specialist, Ceneje d.o.o.

Čak 70% web kupaca napusti web košaricu prije nego li izvrši kupnju? Pitate se zašto? Možda se pri samom procesu susretnu s izazovima koji ih obeshrabre od nastavka puta kupovine. Kako provjeriti što smeta vašim kupcima i u kojem se dijelu vaša usluga može dodatno poboljšati, a prodaja povećati? Savjetujemo vam da ojačate izravnu komunikaciju sa svojim klijentima i da njegujete odnos sa svojim vjernim kupcima.

ŠTO KADA NEMA POVRATNE INFORMACIJE?

Većina web trgovaca ulaže vrijeme i znanje u kreiranje sadržaja za veće zadovoljstvo kupaca putem svojih newslettera u kojima obavještavaju kupce o novim pogodnostima koje mogu iskoristiti pri kupnji ili s njima dijele zanimljiv sadržaj.

Što učiniti kada redovito pripremate korisne informacije svojim kupcima, nudite im podršku, obavještavate ih o novim ponudama koje bi ih mogle zanimati, ali se broj kupnji ne povećava, od kupaca ne dobivate očekivane povratne informacije kako biste lakše mogli razumjeti što ste napravili pogrešno? Kako ih potaknuti da s vama podijele te ključne povratne informacije o iskustvu kupnje u vašoj web trgovini?

STIŽE LI INFORMACIJA DO ŽELJENOG PRIMATELJA?

Prvo se zapitajte: Otvaraju li moji kupci elektronske poruke koje primaju? Ponekad je naizgled beznačajan razlog poput tzv. subject line ili sitnice vezane uz elektronsku poštu razlog zbog kojeg poslana informacija ne dolazi do vaših primatelja. Kako biste osigurali doseg do svojih kupaca i direktno ih obavijestili o svojim uslugama, pripremili smo nekoliko konkretnih primjera koje će vaši kupci sigurno primijetiti, koji će im se svidjeti i potaknuti ih da otvore primljenu elektronsku poruku ili newsletter. Vama će pomoći da učvrstite svoj odnos s kupcima kako biste se mogli usredotočiti na sljedeće faze komunikacije.